Tagi

,

Tym razem dwa notesy – dla Magdy i Klaudii – zrobione ze zwykłych zeszytów. Żeby okładki były sztywniejsze okleiłam je najpierw sztywną tekturą, potem szarym materiałem, na który ponaklejałam różnościbrązowy

Kwiatki z materiału to też nowa umiejętność, ale dziś o nich nie będę pisała, może uda mi się niebawem wrzucić kursik na nie albo filmik, z którego korzystałam. Dolna część to decoupage na materiale, trochę mi się rozszedł, ale dzięki temu mam efekt postarzenia.

brąz

Wewnętrzną stronę okładki okleiłam wydrukiem z komputera na zwykłej kartce, żeby nie było widać nieestetycznych zakładek szarego materiału. Podobnie zrobiłam „Różany”:

różowy

tylko zamiast decoupage jest papier w różyczki i koronka wycięta ozdobnym dziurkaczem.

róż

Na dziś to tyle, choć ubiegły tydzień był bardzo pracowity i kilka rzeczy zostaje jeszcze do „opublikowania.

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i ewentualne uwagi i komentarze – pozdrawiam 🙂

