Tagi

, ,

Witam, witam i pozdrawiam wszystkich wiernych obserwatorów:) – Malwinko, Dorotko – dziękuję za dyscyplinowanie mnie do blogowania:)

Dziś chcę Wam pokazać jak dosłownie ze ścinków kolorowego materiału można uszyć tulipanki. Wiem, że właśnie zaczął się sezon na te kwiaty „w realu”, ale takie uszyte zdecydowanie dłużej pocieszą oczy.

Będziemy potrzebować:

prostokąty materiału 7cm x 11cm

włókninę do wypełnienia – taką jaka jest w poduszkach

pałeczki do „chińszczyzny” albo druciki na łodyżki

zielony filc albo krepę na liście, klej na gorąco, igłę, nici, nożyczki.

Ja skorzystałam z tego filmiku :

Prawda że to proste? 🙂
A teraz pokażę Wam moje tulipanki:

tulipanki.JPG

tulip

Przepraszam za jakość zdjęć, ale mój aparat padł i robiłam je telefonem, no i jakoś kiepsko wyszło.

Jak już jesteśmy przy kwiatach to jakiś czas temu wpadł mi w oczy jeszcze ten filmik

i zrobiłam takie piwonie
piwoII piwonie.
które podarowałam Dorotce na imieniny:)
Na dziś to tyle, bo zdjęcia pozostałych rzeczy jakie ostatnio zrobiłam nie nadają się do „publikacji”, muszę je zrobić jeszcze raz – te rzeczy, nie zdjęcia, bo rzeczy już oddałam na „zbożny cel”.
Pozdrawiam więc wszystkich odwiedzających i zabieram się do pracy:)
