Tagi

, , , ,

Witam Wszystkich po dłuuuuuuuuuuuuuuugiej przerwie.

Chciałam wczoraj coś „wrzucić” ale sprzęt się zbuntował i nic nie chciało współpracować – ani internet, ani program do obróbki zdjęć, nawet laptop był przeciwko mnie – w końcu pokonana odłożyłam to na następny dzień, czyli na dziś. Kochani bez zbędnego gadania (pisania) pokazuję co w pocie czoła i nie dosypiając po nocach skleciłam przed świętami.

Na początek wiklinowe wózeczki. Do ich zrobienia zainspirowała mnie Renia, pokazując swój bożonarodzeniowy stroik właśnie w takim kształcie. Co prawda Renia stwierdziła, że jej stroik jest większy, ale ja miałam sklejki właśnie takiej wielkości, więc są mniejsze.

Wóz biały II

żółty

żółtyII

wózek brąz

braz IIIbiały wóz

biały wóz II

Następnie, inspirowana pomysłem z Pintest wyplotłam koszyki na bazie wytłoczek po jajkach.

koszż

kosz żII

kosz biały

kosz białyII

różowy

mietowy

kosz duży

zapakowany

Papierowa wiklina w tym roku była motywem przewodnim – kolejne stroiki to niewielki koszyczek z dużym jajem 🙂

jaja

JajoIjajoII

jajo

jajoIII

jajoIV

jajokura

jajoróża

jajotulip

jajoV

jajoVIjajoVII

jajoVIII

a na koniec już nie wiklina – w ubiegłym roku kupiłam silikonowe foremki w kształcie owieczki i zająca i zupełnie o nich zapomniałam na Święta. Znalazłam je gdzieś w okolicach sierpnia, ale wtedy nie były na czasie, za to teraz są.

owca

zając

zająci owca

Uffff, aż się zmęczyłam. Na dziś to wystarczy. Dziękuję za cierpliwość, wyrozumiałość i motywację -szczególnie Malwince:)

Dobrej nocy:):)

 

