Tagi

, , , , ,

Dopiero dziś znalazłam czas i chęci żeby podzielić się z Wami tym co powstało przed Świętami – jakoś ostatnio nie umiem się zorganizować. Dziś już praktycznie po Świętach z chusteczką przy spuchniętym nosie, zasmarkana ale zawzięta zasiadłam do komputera. To będzie post głównie „fotograficzny”. Zapraszam:)

ObrazekObrazekObrazek

Obrazek

A te zdjęcia zrobiłam o wschodzie słońca, bo wieczorem zapomniałam a wianki tego dnia „szły do ludzi”

Obrazek

Z tych pisanek jestem szczególnie dumna bo to moje pierwsze malowane pędzelkiem i farbkami, nie decupage

Obrazek

Obrazek

To już decopuage

Obrazek

Obrazek

I cały mój „inwentarz” –

Obrazek

Obrazek

I na koniec Święconka z mojego Wielkanocnego stołu

ObrazekObrazekObrazek

Pisanki malowałam pędzelkiem farbami akrylowymi na tradycyjnie ugotowanych jajkach farbowanych również tradycyjnymi barwnikami do jaj. Trochę te farbki puszczały kolor i biały stawał się różowy, pomarańczowy albo zielonkawy  w zależności na jakim jajku malowałam, ale na zdjęciach tego nie widać.

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny na mojej stronie i „Poświątecznie” życzę wszystkiego najlepszego w codziennym życiu, nie tylko w Święta: